Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Yarotska, Lyudmyla"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Projektowanie kampanii promocyjnych produktów dla dzieci w wieku poniżej 5 lat
    (2012-05-10 11:09:35) Yarotska, Lyudmyla; Rutkowski, Marek
    Projektowanie skutecznych kampanii promocyjnych jest jednym z kluczowych aspektów w promowaniu produktu firmy oraz pozyskaniu nowych klientów. W niniejszej pracy przedstawiono etapy i podstawowe zasady związane z projektowaniem kampanii promocyjnej oraz najważniejsze czynniki warunkujące jej efektywność. Ponadto scharakteryzowano instrumenty komunikacji marketingowej. Na potrzeby niniejszej pracy przeprowadzono badania pośrednie i bezpośrednie. Badania skupione były na rynku produktów dla dzieci w wieku przedszkolnym. W ramach badań bezpośrednich zrealizowano badania ilościowe, które obejmowały próbę 100 respondentek - młode matki zamieszkałe w Nowym Sączu oraz okolicach. Zebrane w badaniach informacje pozwoliły na wstępną diagnozę rynku wybranych produktów dla dzieci oraz analizę zachowań młodych matek na ww. rynku. Wnioski z badań wykorzystano przy projektowaniu przykładowej kampanii promocyjnej serii kosmetyków skierowanej do młodej matki.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi