Przeglądaj wg Autor "Yarotska, Lyudmyla"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Projektowanie kampanii promocyjnych produktów dla dzieci w wieku poniżej 5 lat(2012-05-10 11:09:35) Yarotska, Lyudmyla; Rutkowski, MarekProjektowanie skutecznych kampanii promocyjnych jest jednym z kluczowych aspektów w promowaniu produktu firmy oraz pozyskaniu nowych klientów. W niniejszej pracy przedstawiono etapy i podstawowe zasady związane z projektowaniem kampanii promocyjnej oraz najważniejsze czynniki warunkujące jej efektywność. Ponadto scharakteryzowano instrumenty komunikacji marketingowej. Na potrzeby niniejszej pracy przeprowadzono badania pośrednie i bezpośrednie. Badania skupione były na rynku produktów dla dzieci w wieku przedszkolnym. W ramach badań bezpośrednich zrealizowano badania ilościowe, które obejmowały próbę 100 respondentek - młode matki zamieszkałe w Nowym Sączu oraz okolicach. Zebrane w badaniach informacje pozwoliły na wstępną diagnozę rynku wybranych produktów dla dzieci oraz analizę zachowań młodych matek na ww. rynku. Wnioski z badań wykorzystano przy projektowaniu przykładowej kampanii promocyjnej serii kosmetyków skierowanej do młodej matki.