Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ziajor, Krzysztof"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza ewolucji działań reklamowych
    (2013-02-28 09:07:08) Ziajor, Krzysztof; Łyszczarz, Halina
    Ewolucji podlega wszystko, co nas otacza. Proces ewolucji obejmuje wiele aspektów danego gatunku. Począwszy od zagadnień podstawowych dotyczących fizjologii (odżywianie, rozmnażanie), a skończywszy na zagadnieniach wyższego rzędu takich jak zachowania obronne czy komunikacja. Reklama stanowiąca część komunikacji międzyludzkiej ewoluuje na równi ze społeczeństwem, któremu służy. Reklama u początków swojego istnienia była mało skomplikowanym procesem komunikacyjnym, jednak ciągły rozwój technologiczny i społeczny spowodował poważne zmiany również i w tym aspekcie naszego funkcjonowania. Celem pracy jest pokazać te wszystkie zmiany, które zaistniały w reklamie od początku jej istnienia aż po dzień dzisiejszy. Pierwszy rozdział poświęcony jest zdefiniowaniu, czym jest reklama oraz w jaki sposób jest klasyfikowana. Drugi rozdział przedstawia historię reklamy, etap jej powstawania oraz rozwoju. Ukazuje on również reklamę współczesną oraz jakie narzędzia są wykorzystywane przez obecne agencje reklamowe. Na końcu rozdziału, przedstawiona jest prognoza, w jaki sposób może wyglądać oraz jak funkcjonować reklama w przyszłości. Na każdym etapie następuje ocena parametrów reklamy. Parametry zostały dobrane tak, aby umożliwiały łatwe porównanie zmian w czasie niezależnie od formy i treści.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi