Prace magisterskie
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Przeglądaj Prace magisterskie wg Temat ""OWOPOL""
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Motywowanie i szkolenie pracowników a jakość obsługi klienta na przykładzie stacji „OWOPOL”(2011-12-16 21:31:16) Skut, Sabina; Gwiżdż, AndrzejNiniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W pracy przedstawiono definicje związane z pojęciem jakości obsługi klienta, systemami zarządzania jakością oraz systemami motywowania i szkolenia pracowników. Celem pracy jest określenie, czy motywowanie i szkolenie pracowników stacji wpływa na jakość obsługi klienta w firmie „OWOPOL” Rusnarczyk & Koza w Łącku. Główną metodą badawczą zastosowaną w pracy była ankieta przeprowadzona wśród klientów stacji. Postawiono trzy hipotezy badawcze, które zostały zweryfikowane za pomocą przeprowadzonych badań: 1. Lojalność klientów stacji „OWOPOL” jest efektem wysokiej oceny jakości obsługi. 2. Determinantą zadowolenia klientów stacji „OWOPOL” są kompetencje jej pracowników. 3. Czas obsługi jest istotnym elementem uzyskania satysfakcji klientów stacji „OWOPOL”.