Rutkowski, MarekKulczyk, Maciej2013-10-162013-10-162009-09-22http://hdl.handle.net/11199/995Inspiracją do napisania niniejszej pracy były zainteresowania oraz doświadczenie zawodowe autora. Do podjęcia niniejszego tematu pracy zmotywowała autora chęć poszerzania wiedzy użytecznej z zakresu marketingu relacyjnego. Celem pracy jest analiza zasad i uwarunkowań kształtowania relacji partnerskich w kanałach dystrybucji artykułów stomatologicznych. Wśród celów szczegółowych pracy należy wymienić: - rozpoznanie działań i instrumentów wykorzystywanych przez badane przedsiębiorstwa w celu rozwoju i relacji B2B; - identyfikacja potrzeb w zakresie rozwoju współpracy w branży stomatologicznej; - ocenę zadowolenia z dotychczasowej współpracy z firmą Kulczykdent, a także wskazanie nowych możliwości rozwoju współpracy z omawianą firmą.plopen accesslicencja niewyłącznamarketing relacjikanały dystrybucjiKształtowanie partnerstwa w dystrybucji produktów stomatologicznychThe formation of partnerships in the distribution of dental productsmasterThesis2013-10-15