Potoczek, NataliaMazurek, Agata2013-10-112013-10-112009-09-01http://hdl.handle.net/11199/916Przyjętym celem tej pracy jest analiza systemu ocen okresowych pod względem metod i technik służących realizacji założonych celów w firmie Volvo Polska we Wrocławiu. W części badawczej postawiono trzy tezy, pierwsza z nich stwierdza, iż podczas oceny pracownika możliwe jest przeanalizowanie całego roku pracy oraz jakości pracy danego pracownika. Przełożony ma również okazję, aby przekazać swoje oczekiwania co do danej osoby związane z jego pracą. Druga teza zakłada, , iż przeprowadzenie oceny pracowników daje firmie możliwość usystematyzowania wiedzy na temat swoich pracowników. Zakwalifikowanie ich do poszczególnych poziomów wiedzy czy też kwalifikacji pozwala na lepsze zarządzanie zasobami ludzkimi organizacji. Trzecią tezą jest założenie, iż po ocenie pracowników lider, a co za tym idzie organizacja ma pełny obraz potrzeb rozwoju swoich pracowników. Dzięki temu możliwe jest stworzenie planu rozwoju wszystkich pracowników i jego realizacja. Ostatnia teza zakłada, że rozmowa, podczas której dokonywana jest ocena pozwala na podsumowanie współpracy oraz na omówienie planów na przyszłość.pllicencja niewyłącznazarządzanie zasobami ludzkimiocena pracownikówsystemy ocen pracownikówAnaliza systemu ocen pracowników w firmie Volvo Polska Sp. z o.o. w perspektywie założonych celówAppraisal review analysis in Volvo Poland Sp. z o.o. in prospect of set up purposesmasterThesis2013-10-10