Piekarz, HalinaBiel, Bartłomiej2013-09-272013-09-272009-06-15http://hdl.handle.net/11199/764Temat niniejszej pracy powstał w nawiązaniu do tej problematyki. Głównym celem pracy jest próba oceny działań promocyjnych prowadzonych w gminie Piwniczna-Zdrój. Bogactwo przyrody, różnorodność kulturowa, a także dobra dostępność komunikacyjna sprawiają, że tereny gminy Piwnicznej są niezwykle atrakcyjne dla turystów licznie tu przyjeżdżających, by uprawiać kolarstwo górskie, narciarstwo, wycieczki piesze i konne. Coraz więcej jest amatorów kajakarstwa górskiego oraz modnych sportów ekstremalnych. Rozwija się tu także turystyka krajoznawcza, związana z licznymi zabytkami (m.in. Rynek w Piwnicznej-Zdroju, cerkwie w Wierchomli i Zubrzyku). W pracy udowodniono ze istnieją bardzo skuteczne narzędzia i instrumenty oraz specjalne fundusze i programy pomagające w promocji gminy. Kwestią jest tylko ich zastosowanie oraz przezwyciężenie problemów związanych z ich realizacją.pllicencja niewyłącznaturystykagminapromocja turystykiPromocja gminy turystycznej na przykładzie gminy Piwniczna-ZdrójPromotion of tourist commune an example of Piwniczna-ZdrójbachelorThesis2013-09-24