Pocztowski, AleksyChmiel Monika2013-12-282013-12-282000http://hdl.handle.net/11199/2799Celem pracy jest analiza procesu wprowadzania nowego produktu na rynek oraz potrzeby rozwoju produktów ze względu na rozwój rynku motoryzacyjnego i wzrost oczekiwań nabywców. Przybliżono tematykę związaną z pojęciem nowego produktu oraz problematykę działań związanych z wprowadzaniem produktu na rynek. Przedstawiono koncepcję poszczególnych elementów marketingu mix. Dokonano opisu produktu na tle rozwoju rynku samochodowego z uwzględnieniem opisu segmentu, do którego należy oraz przedstawiono działalność, strategię i asortyment firmy. Przedstawiono analizę potrzeb rynku oraz wybór rynku docelowego przeprowadzony przez firmę przed wprowadzeniem produktu na rynek. Zaprezentowano strategię marketingową stosowaną przez firmę i dokonano próby oceny prowadzonych przez firmę działań marketingowych.pllicencja niewyłącznawprowadzanie produktu na rynekmarketing-mixrynek samochodowystrategia marketingowapromocjarynek docelowyanaliza potrzeb rynkuWprowadzenie nowego produktu na rynek polski na przykładzie Mercedesa Klasy AmasterThesis