Potoczek, NataliaOgorzałek, Marzena2017-06-242017-06-242010-12-02http://hdl.handle.net/11199/9973Problematyką pracy jest analiza źródeł i skutków konfliktów w zespole zadaniowym dla pracy zespołowej i całej organizacji MS Services. W rozdziale pierwszym pracy zostały przedstawione aspekty teoretyczne systemu społecznego organizacji, kluczowych ról i kompetencji pracowniczych w organizacji, dynamiki interpersonalnej i grupowej w organizacji oraz zespołu w organizacji. W rozdziale drugim skupiono się na klasyfikacji, modelach, źródłach, dynamice, przebiegu, skutkach i metodach rozwiązywania konfliktu. Rozdział trzeci został poświęcony określeniu celu, hipotezy i metody badawczej. Opisano w nim również przedmiot i zakres działalności firmy MS Services oraz scharakteryzowano zespół zadaniowy, w którym występują konflikty interpersonalne. W rozdziale czwartym przedstawiono analizę danych zgromadzonych za pomocą ankiety, dotyczących źródeł i skutków konfliktów w zespole zadaniowym dla pracy zespołowej i całej organizacji MS Services oraz wnioski. Przeprowadzone badanie potwierdziło wszystkie założone hipotezy. Wszyscy członkowie zespołu sprzedażowego uważają, że konflikt interpersonalny w zespole nie przynosi korzyści i destrukcyjnie wpływa na całą organizację MS Services. Członkowie zespołu wyrazili chęć udziału w szkoleniu na temat konfliktów interpersonalnych w pracy i metod ich rozwiązywania, co świadczy o możliwości wprowadzenia w zespołach oraz organizacji zmian, które zwiększą jej umiejętność do rozwiązywania konfliktów, pozwolą na uniknięcie konfliktów interpersonalnych w przyszłości oraz podniosą efektywność samych zespołów, jak i całej organizacji.pllicencja niewyłącznakonfliktzespółczłowiek w organizacjiczłowiek w pracyzachowania w organizacjikomunikacja miedzyludzkarozwiązywanie konfliktukompetencje pracowniczeAnaliza konfliktu w zespole sprzedażowym na przykładzie firmy MS ServicesAnalysis of the conflict in the sales team based on MS Services CompanymasterThesis2017-03-09