Ujwary-Gil, AnnaSurdel, Igor2015-06-212015-06-212015-04-29http://hdl.handle.net/11199/8627Celem niniejszej pracy była charakterystyka marki dyscypliny MMA na przykładzie organizacji KSW. W tym celu w pracy podjęto się przeprowadzenia badań metodą sondażu diagnostycznego przy użyciu techniki ankiety. Badaniami objęto grupę osiemdziesięciu respondentów. Po analizie uzyskanych wyników udało się ustalić, że KSW jest polską marką rozpoznawalną wśród ankietowanych. Ponadto stosunek większości respondentów do marki i jej działalności jest pozytywny, a wiedza badanych o KSW stosunkowo duża. Dzięki badaniom autorowi udało się odpowiedzieć na wszystkie pytania postawione w procesie badawczym.The aim of this study was to characterize the brand of the MMA discipline on the example of KSW organization. To this end, in the paper were used a diagnostic survey research method using survey techniques. Research included a group of eighty respondents. After analyzing the results it has been determined that the KSW is a Polish brand recognizable among the respondents. In addition, the ratio of the generality of respondents to the brand and its activities is positive, and the knowledge of the KSW is also relatively large. Through research the author gave the answer to all the questions posed in the research process.plopen accesslicencja niewyłącznamarkakreowanie markimarka sportowamarka organizacji sportowejMixed Martial ArtsMartial Arts Confrontations (KSW)brandbrandingsports brandbrand sports organizationmieszane sztuki walkikonfrontacje sztuk walkiBudowa marki dyscypliny sportowej Mixed Martial Arts na rynku polskim na przykładzie Konfrontacji Sztuk WalkCharacteristic the brand of the Mixed Martial Arts discipline on the example of Konfrontacja Sztuk Walki organizationbachelorThesis2015-06-18