Frankiewicz, JerzyBorowiecki, Rafał2014-07-242014-07-242011-03-02http://hdl.handle.net/11199/8087Celem pracy jest pokazanie Poczty Polskiej S.A. jako przedsiębiorstwa, które stale się rozwija i inwestuje w najnowsze technologie. Do napisania pracy została wykorzystana metoda obserwacji, której podlegały: praca, pracownicy oraz wdrażane systemy w placówkach pocztowych. Niniejsze rozważania na temat: „Zintegrowany System Teleinformatyczny „WiEmPost”, jako narzędzie do zarządzania ruchem przesyłek krajowych i zagranicznych", oparte zostały o materiały źródłowe udostępnione przez Pocztę Polską oraz informacje ogólnie dostępne w Internecie. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówione zostały pojęcia systemów informatycznych, ich rozwój i podział. W rozdziale drugim przedstawiano Pocztę Polską, jako przedsiębiorstwo z wieloletnią tradycją. W trzecim rozdziale pokazano kolejne etapy wdrożenia w Poczcie Polskiej nowoczesnego systemu śledzenia przesyłek. Czwarty rozdział to prezentacja funkcjonowania systemu śledzenia wykorzystywanego przez klientów Poczty Polskiej. Autor niniejszej pracy jest pracownikiem Poczty Polskiej i uczestniczył w szkoleniach i wdrożeniach systemu WiEmPost od 2009 r.pllicencja niewyłącznaPoczta Polskareorganizacja firmyAgencje Pocztoweusługi pocztowejakość usługZintegrowany System Teleinformatyczy WiEmPostZintegrowany System Teleinformatyczny "WiEmPost" jako narzędzie do zarządzania ruchem przesyłek krajowych i zagranicznychThe Integrated Information and Communication Technology (ICT) system "WiEmPost" as a tool for traffic managament of domestic and international shippingbachelorThesis2014-07-22