Puksza, Katarzyna2018-05-302018-05-302018-05-30http://hdl.handle.net/11199/10412Prezentacja z XVIII Ogólnopolskiej konferencji naukowej bibliotek uczelni niepublicznych i publicznych organizowanej przez Bibliotekę Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu w dn. 24-25.05.2018 r., pt. "Biblioteka przyszłości – wyzwania - trendy - zagrożenia". Sesja V.Komunikacja wizualna jest znaczącym elementem marketingu. Jej rola wzrosła dzięki rozwojowi social mediów. Obecnie trudno znaleźć bardziej istotny element przekazu niż obraz. Świadczy o tym popularność Instagramu ─ fotograficznego serwisu społecznościowego. Jego potencjał został również dostrzeżony przez biblioteki. Referat porusza zagadnienie promocji bibliotek szkół wyższych za pomocą tego serwisu.plopen accessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 PolandKomunikacja wizualna bibliotek szkół wyższych na InstagramieconferenceObject