Bulzak, AndrzejPasionek Jolanta2014-01-062014-01-062003http://hdl.handle.net/11199/3411Praca ma na celu analizę etycznych aspektów działalności handlowej Firmy Medycznej Medico. Zaprezentowano naukowe i praktyczne aspekty etyki oraz scharakteryzowano etyczną firmę w świetle etyki biznesu. Przedstawiono firmę Medico, która prowadzi działalność handlową, jak również jest związana kontraktem z Narodowym Funduszem Zdrowia, co wpływa na specyfikę działania tej firmy. Oprócz obszaru oraz struktury działania tej firmy przedstawiono uwarunkowania, które są obecne w tego rodzaju działalności. Podkreślono etyczny wymiar funkcjonowania firmy na rynku oraz dokonano analizy etycznych aspektów działalności handlowej firm medycznych na przykładzie badanej firmy.pllicencja niewyłącznaetykaetyka biznesuetyczna firmafirma medycznanarzędzia etycznego biznesumarketingkonkurencjaEtyczne aspekty działalności handlowej Firmy Medycznej MedicomasterThesis