Piekarz, HalinaCzarnik, Dariusz2014-07-232014-07-232011-02-25http://hdl.handle.net/11199/8085Celem pracy jest przedstawienie zagadnień sfery kształtowania wizerunku marki, ze szczególnym uwzględnieniem promocyjnych elementów wpływających na wizerunek marki. Rozdział pierwszy poświęcony jest definicji, istocie i funkcji marki omówiono również tożsamość i wizerunek marki. W rozdziale drugim opisano czynniki wpływające na wizerunek marki czyli, organizacja marketingowa przedsiębiorstwa, w kolejnym podrozdziale opisano promocje jako podstawowy element wpływający na wizerunek marki oraz instrumenty promotion - mix a wizerunek marki. Dyskusje na temat strategii kształtowania wizerunku marki Coca-Cola, potrzeba kształtowania wizerunku marki, pozycja marki Coca-Cola, analiza wizerunku marki Coca-Cola i ocena strategiczna jej kształtowania zawarte są w rozdziale trzecim.pllicencja niewyłącznamarkapromocja markiwizerunek firmyanalizaCoca-ColaProces Kształtowania Wizerunku Marki na przykładzie Coca-ColaThe Process of Developing Brand image as Exemplified by the Coca-Cola companybachelorThesis2014-07-22