Rawski, MarekRuchała Ewa2014-02-182014-02-182005http://hdl.handle.net/11199/5962Dynamika przeobrażeń współczesnego świata, zaostrzenia walki konkurencyjnej sprawiają, iż przedsiębiorstwa muszą zastąpić dotychczasową „strategię promocji” kształtowaną poprzez jednokierunkowe oddziaływanie, komunikacją marketingową, która jest procesem interakcji, dialogiem pomiędzy firmą a rynkiem. Każda firma, aby zaistnieć i trwać z powodzeniem na zmieniającym się rynku, musi się z tym rynkiem komunikować. Celem komunikacji jest przede wszystkim zapewnienie i pobudzenie popytu na produkty danego przedsiębiorstwa. System komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem jest procesem ciągłym, który zasadniczo wpływa na wizerunek firmy, pozytywny wizerunek wzmacnia skuteczność wszelkich przekazów komunikacyjnych firmy, negatywny ogranicza ją. Istotną role w komunikacji odgrywają ciągłe analizy skuteczności przekazów i metod komunikowania się z klientem, konsumentem i całą społecznością, aby na tej podstawie doskonalić przekazy, treści i metody. Działania promocyjne, firmy realizują poprzez komunikację, zmierzająca do wywołania zamierzonych działań i reakcji ze strony kupujących. /właśnie poprzez promocję przedsiębiorstwo powinno zapewnić sobie obecność na rynku, jednak warunkiem sukcesu jest nieustanna komunikacja z rynkiem. Pojawiły się nowe możliwości komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem wykorzystujące najnowsze osiągnięcia techniki i informatyki. Obok reklamy w prasie, radiu czy telewizji pojawił się sposób docierania do docelowych odbiorców za pośrednictwem Internetu – sieci komputerów łączących ludzi z całego świata. Rosnąca każdego dnia liczba użytkowników Internetu przemawia nad koniecznością zmiany prowadzonej działalności i rozszerzenie jej o przyszłościowy w zakresie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem Internet. Celem pracy w pierwszej części jest przedstawienie założeń teoretycznych dotyczących komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem na podstawie informacji zwartych w literaturze fachowej oraz przedstawienie Internetu, jako środka komunikacji umożliwiającego przeprowadzenie wszelkich działań marketingowych, które w coraz większym stopniu wpływają na kształtowanie się nowoczesnego wizerunku firmy.pllicencja niewyłącznapromocjasystem komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiemkomunikacja marketingowaInternet w komunikacjimodele biznesowe komunikacji marketingowej on-linenarzędzia w komunikacji on-linefirma „NORTHSTAR” Sp. z o.o. w Brzeskupublicitypublic relationsProjekt wykorzystania Internetu w systemie komunikacji przedsiębiorstwa „Northstar” Sp. z o.o. w BrzeskumasterThesis