Dołhasz, MagdalenaWoźniak Przemysław2014-03-312014-03-312007http://hdl.handle.net/11199/7329Istota marketingu wyraża się w tym, że przedsiębiorstwa, organizacje, instytucje, ludzie kierują się w swym działaniu przede wszystkim przesłankami rynkowymi. Głównym weryfikatorem i podstawą podejmowania decyzji jest rynek i klient. Przedsiębiorstwo bada potrzeby i preferencje nabywców i dopiero na tej podstawie decyduje o wytwarzaniu danego produktu lub świadczeniu określonych usług.2Podstawowym warunkiem efektywnej działalności każdego przedsiębiorstwa na rynku jest opracowanie skutecznej strategii odpowiednio dopasowaną swoją do zmieniających się warunków rynkowych z uwzględnieniem elementów marketingu mix. Zestaw czterech zasadniczych elementów marketingu - mix (produkt, cena, dystrybucja, promocja) umożliwia realizację założonych celów przedsiębiorstwa. Elementy te traktowane są jako zmienne decyzyjne, ponieważ każde przedsiębiorstwo może odmiennie kształtować ich wielkość. Celem niniejszej pracy jest systematyka działań marketingowych i próba ich analizy na przykładzie Volkswagen Marszałek.pllicencja niewyłącznamarketing w dzialalności przedsiębiorstwzarządzanie marketingiemmarketing-mixrynek samochodowy w Polscepozycja przedsiębiorstwa Volkswagen Marszałekdziałania marketingowe firmy VMAnaliza strategii marketingowych na przykładzie VW MarszałekMarketing strategy analysis – study of VW Marszalek companymasterThesis