Kwak, WiolettaKostrzewa, Mateusz2019-11-252019-11-252019-11-25http://hdl.handle.net/11199/10568Reklama jako środek prezentacji nowego produktu pojawiającego się na rynku stanowi jedno z podstawowych narzędzi informowania o przydatności oferowanego produktu w kontekście możliwości zaspokojenia pojawiających się potrzeb konsumentów. Celami pracy są: zaprezentowanie teoretycznych zagadnień odnoszących się do wykorzystania reklamy jako nośnika informacji o produkcie, omówienie kwestii związanych z wprowadzeniem na rynek nowego produktu oraz, w oparciu o przeprowadzone badania bezpośrednie, poznanie opinii na temat oddziaływania reklamy na odbiorców, a w rezultacie dokonanie wyboru odpowiedniej formy reklamy dla nowego produktu. Do realizacji wyznaczonych celów wykorzystano zarówno źródła wtórne (analiza literatury przedmiotu), jak i źródła pierwotne (własne badania ankietowe na terenie Krakowa). Przeprowadzone badania pozwoliły na wyciagnięcie wielu istotnych wniosków. Niewątpliwie reklama wpływa na decyzje zakupowe konsumentów, choć znaczna część badanych deklaruje, iż nie lubi i nie ogląda reklam. Nie bez znaczenia jest to, kto występuje w reklamie i jakie cechy posiada prezentowany towar. Należy stwierdzić, iż najlepszą formą reklamy jest reklama w telewizji. Telewizja jest jednym z najistotniejszych źródeł informacji dla współczesnego człowieka. Wpływ telewizji na życie ludzi jest ogromny.Advertising as a means of presentation of the new product appearing on the market constitutes one of the basic tools of informing about the suitability of the product in the context of the capabilities to meet emerging consumer needs. The objectives of the work are: presentation of the theoretical issues relating to the use of advertising as a media product information, an overview of the issues related to the introduction of the new product and, on the basis of the studies carried out direct, to know the reviews on the impact of advertising on the audience, and as a result, the selection of appropriate forms of advertising for a new product. To achieve the purpose of uses both secondary sources (literature analysis), and primary sources (their own surveys in Krakow). Studies carried out to draw important conclusions. No doubt the ad affects the purchasing decisions of consumers, although a significant part of the surveyed declared that they do not like and not looking at ads. Not without significance is who there is in advertising and what features it has presented. It should be noted that the best form of advertising is advertising on tv. Television is one of the most important sources of information for the modern man. The impact of television on people's lives is huge.plopen accessreklamakampania reklamowanowy produktinnowacja produktowabadanie ankietoweCellfastadvertisingadvertising campaigna new productproduct innovationsurveyReklama nowego produktu na przykładzie węża ogrodowego firmy CellfastAn advertisement for a new product for example a garden hose company CellfastbachelorThesis