Piekarz, HalinaSkrzydlewska Marta2014-02-042014-02-042006http://hdl.handle.net/11199/5269Budowanie trwałych więzi z klientami jest bardzo cenną umiejętnością, szczególnie w sytuacji, gdy na rynku działa wiele konkurencyjnych firm. Kształtowanie partnerskich relacji i budowanie lojalności klientów to nie kończąca się praca. Zmieniają się klienci i wymagania, jakie stawiają oni organizacjom sprzedażowym. Poprzeczka wciąż idzie w górę- to, co dziś przesądza o wyjątkowych zaletach oferty jutro stanie się standardem. Ważne jest więc, by umiejętnie odróżnić klienta zadowolonego (dziś z nami współpracującego, lecz podatnego na konkurencyjną ofertę) od klienta lojalnego, z którym mamy szansę rozwinąć partnerskie relacje, ponieważ sukces będzie należał do tych przedsiębiorstw, które będą w stanie budować trwałe partnerstwo we współpracy z klientami. A kluczem do tego są: budowanie wiarygodności, dokładna znajomość potrzeb klienta oraz zaspokojenie, a nawet przekraczanie jego oczekiwań. Celem niniejszej pracy jest zatem przedstawienie poszczególnych etapów procesu kształtowania relacji z klientami oraz metod usprawniających te relacje.pllicencja niewyłącznastrategia marketingowaorientacja na klientakształtowanie relacji z klientemwartość dla klientafirma Techweb SoftwareKształtowanie relacji z klientami na przykładzie firmy Techweb SoftwareForming the relationships with clients based on the Techweb Software CompanybachelorThesis