Cwynar, WiktorKobylarska Julia2014-01-112014-01-112005http://hdl.handle.net/11199/3800Autorka pracy stawia następujące tezy: „Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa jest niezbędnym elementem w strategii maksymalizacji jego wartości”; „Programy odpowiedzialności społecznej mają pośredni wpływ na wartość firmy poprzez zwiększenie jej wiarygodności wśród jej klientów”. Celem pracy jest udokumentowanie prawdziwości postawionych tez poprzez przedstawienie problemu odpowiedzialności społecznej firm w dzisiejszych czasach, jego wpływu na ich wartość oraz przedstawienie programu odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco Polska wraz z wynikami przeprowadzonego badania marketingowego wśród dorosłych osób palących.pllicencja niewyłącznaspołeczna odpowiedzialność biznesuetykacertyfikacjawartość firmywizerunek firmyBritish American Tobacco w Polsceekologiamiejsce pracySpołeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik determinujący wartość przedsiębiorstwa na podstawie British American Tobacco PolskamasterThesis