Tokarz, AleksandraHec, Grzegorz2013-10-182013-10-182009-09-29http://hdl.handle.net/11199/1047Celem niniejszej pracy jest lepsze poznanie zjawiska reklamy oraz jej oddziaływania na odbiorców. Może być ona przydatna zarówno twórcom reklam, jak i ich odbiorcom jako uzupełnienie, bądź rozszerzenie wiedzy z zakresu mechanizmów psychologicznych, działających w reklamach; co z kolei przyczyni się do bardziej świadomego decydowania o postawach konsumenckich. Ponadto praca ta ma za zadanie pokazać, jaki jest związek reklamy z procesami zapamiętywania, a dokładniej to, jakie elementy reklam zapamiętujemy oraz jaka jest skuteczność reklamy, która została zapamiętana.pllicencja niewyłącznareklamapamięćpsychologia reklamyZapamiętywanie reklam i przekonanie na temat ich skuteczności w grupie młodych dorosłychRemembering of commercials and conviction of their efficacy in a group of young adultsbachelorThesis2013-10-17