Dołhasz, MagdalenaJasińska, Anna2013-11-152013-11-152010-05-04http://hdl.handle.net/11199/1503Celem pracy jest systematyka pojęć marketingu usług edukacyjnego oraz próba pokazania działań w zakresie marketingu usług edukacyjnych na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu. Praca oparta została o źródła wtórne, tj. literatura z zakresu marketingu, marketingu usług, szkolnictwa wyższego, jak również ustawy: o szkolnictwie wyższym z 1990 r., Prawo o szkolnictwie wyższym z 2007 r. i źródła pierwotne: wywiady oraz badania ankietowe. Celem badania jest próba odpowiedzi na pytanie: W jakim stopniu wykorzystuje się elementy marketingu-mix w WSB-NLU w Nowym Sączu? W celu zróżnicowania odpowiedzi, badania objęły studentów studiów dziennych i zaocznych z każdego roku. Po wstępnej weryfikacji z ogółu wszystkich studentów wyodrębniono, w sposób nielosowy, jednostkę próby o wielkości 100 osób. Do przeprowadzenia badania wykorzystano metodę ankietową – metodę pośrednich pomiarów sondażowych. Z badań wynika, że prowadzone działania marketingowe pozwalają zwiększyć liczbę studentów oraz zwiększają i ulepszają komunikację z klientami. To wszystko potwierdza fakt, że ponad połowa studentów, ponownie podejmując decyzję o wyborze uczelni, wybrałaby właśnie Wyższą Szkołę Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu.pllicencja niewyłącznamarketingszkolnictwo wyższemarketing-mixrynek usług edukacyjnychMarketing usług edukacyjnych w szkolnictwie wyższym na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University w Nowym SączuMarketing of education services in university. The example of Wyzsza Szkola Biznesu – National Louis University in Nowy SaczmasterThesis2013-11-15