Chlipała, PawełSroczyńska Agnieszka2014-02-262014-02-262007http://hdl.handle.net/11199/6411Praca poświęcona jest przedstawieniu atutów i słabości Góry Świętego Krzyża w opinii turystów. Wybór tematu spowodowany był tym, iż miejsce to posiada duże walory krajobrazowo - turystyczne, które nie zostały jeszcze docenione przez ludzi z uwagi braku popularności, a na to zasługuje. Celem mojej pracy jest przedstawienie walorów turystycznych, historycznych oraz kulturowych Góry Świętego Krzyża. Głównym celem w pracy było jednak przedstawienie turysty, jego potrzeb, pragnień oraz zainteresowań. Ważne jest, co musimy zmienić w ofercie, aby każdy turysta był zadowolony z pobytu i wrócił jeszcze raz w to miejsce.pllicencja niewyłącznaprodukt turystycznycykl życia produktu turystycznego"Góra Święty Krzyż"oferta turystyczna województwa świętokrzyskiegomarketingAtuty i słabości produktu turystycznego-szlaku na Święty Krzyż w opinii turystówStrengths and weaknesses of the touristic product – trail to the Saint Cross, in the opinion of touristsbachelorThesis