Serwacki, JerzyCzorny Anna2014-02-092014-02-092006http://hdl.handle.net/11199/5434Media bezsprzecznie determinują wiele aspektów ówczesnego świata. Kształtują życie nie tylko poszczególnych jednostek, ale również wpływają na zachowania i postawy społeczeństw oraz odgrywają zasadniczą rolę w istnieniu i funkcjonowaniu zarówno małych przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji o światowym zasięgu. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie wagi przekazu reklamowego, a w szczególności skoncentrowanie się i uświadomienie jak istotną rolę w tworzeniu reklamy odgrywa nauka jaką jest psychologia i prawa nią rządzące. Ponadto, głównym celem części badawczej było określenie w jaki sposób współcześnie postrzega przekaz reklamowy typowy odbiorca, jaki jest wpływ reklamy na decyzje konsumenckie, a także przeanalizowanie psychologicznych uwarunkowań reklamy.pllicencja niewyłącznareklamapsychologia przekazu reklamowegotechniki perswazyjnetechniki perswazyjne w reklamiedecyzje konsumenckieUwarunkowania psychologiczne reklamyPsychological conditions of advertisementsmasterThesis