Wiktor, Jan W.Twardawa, Michał Walter2014-03-122014-03-122007http://hdl.handle.net/11199/6932Tematem pracy jest rozpoznanie funkcji agencji public relations w kształtowaniu komunikacji z rynkiem na przykładzie agencji Cafe PR z Krakowa. Motywami decydującymi o wyborze pisania pracy z tego zakresu, były przede wszystkim: chęć poszerzenia zdobytej wiedzy podczas studiów magisterskich na temat marketingu oraz public relations, zainteresowania autora tym tematem oraz praktyka studencka, którą odbyłem w agencji public relations Cafe PR. Praktyka pozwoliła autorowi na poznanie schematów funkcjonowania agencji tego typu oraz dała dostęp do danych niezbędnych do części empirycznej pracy magisterskiej. Celem pracy było przeprowadzenie dogłębnej analizy i oceny działań agencji public relations na wszystkich szczeblach współpracy z klientem kluczowym.pllicencja niewyłącznapublic relationskreowanie świadomości opinii publicznejwizerunek organizacjitechniki PRkomunikacja wewnętrzna i zewnętrznakształtowanie kampanii public relationsagencja public relation CAFE PR w KrakowieFunkcje agencji Public Relations w kształtowaniu komunikacji z rynkiem na przykładzie CAFE PR w KrakowieFunctions of a public relations agency when shaping communication with the market shown on the example of CAFÉ PR in CracowmasterThesis