Kornatka, ArturWoźniak, Dariusz2018-07-132018-07-132018-07-13978-83-88421-95-2http://hdl.handle.net/11199/10466Publikacja z materiałów konferencyjnych: Scientific Research Priorities – 2017: theoretical and practical value. Edited by Dariusz Woźniak, Oleksandr Kendiukhov. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference 22th-23th of June 2017. Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University. Nowy Sacz, Poland. 2017, vol. 1.Opracowany przez Centrum Badań i Programowania WSB-NLU system informatyczny Cloud Academy to nowoczesne, zintegrowane rozwiązanie służące zarówno kompleksowemu zarządzaniu uczelnią, jak i realizacji edukacji online w całkowicie interaktywnej formie, co zdecydowanie wyróżnia go spośród innych oferowanych na krajowym rynku narzędzi kształcenia na odległość. Obecnie kilka uczelni w Polsce posiada narzędzia e-learningowe wykorzystujące transmisję dźwięku i obrazu, jednak ich funkcjonalność jest ograniczona jedynie do samego przekazu wideo – ten system oferuje pełną interakcję, w tym przekaz wideo, widok pulpitu wykładowcy, bieżącą komunikację głosową oraz chat. Oczywiście poprzez interaktywne zajęcia nie jesteśmy w stanie nauczyć wszystkiego – jeszcze ciężko wyobrazić sobie nauczanie przez Internet medycyny czy chemii, gdzie znaczna część zajęć to praktyczne zajęcia w bezpośrednim kontakcie z pacjentami lub przeprowadzane w laboratoriach. Niemniej jednak, istnieje mnóstwo zagadnień i tematów, których specyfika nie wymaga zajęć stricte manualnych i w odniesieniu do nich takie narzędzie sprawdzi się idealnie.plopen accessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandzarządzanie uczelniąsystemy informatycznejakość kształceniaCloud Academy (CloudA)Kompleksowe systemy zarządzania uczelnią wyższą na przykładzie Cloud Academy (CloudA)conferenceObject