Chlipała, PawełJaniczek Ewa2014-02-092014-02-092006http://hdl.handle.net/11199/5409Celem niniejszej pracy jest rozpoznanie znaczenia oraz możliwości wykorzystania polityki innowacji w branży obróbki metali. W pracy scharakteryzowano istotę innowacji produktowych w działalności przedsiębiorstw oraz zanalizowano proces innowacji i akceptacji nowego produktu przez konsumentów. Przedstawiono branżę obróbki metali charakteryzując specyfikę świadczonych tam usług a także dokonano analizy innowacji związanych z obróbką metali w perspektywie podejścia marketingowego. Zaprezentowano firmę ARMKO dokonując opisu zaistniałych tam innowacji szczególnie związanych z produktem, dokonano oceny polityki innowacji w przedsiębiorstwie oraz przedstawiono propozycje rozwoju polityki innowacji.pllicencja niewyłącznainnowacjeinnowacja produktubranża obróbki metalirozwój produktów przemysłowychpolityka innowacjizarządzanie procesem innowacjiPolityka innowacji produktu w branży obróbki metali na przykładzie F.P.H. ArmkoThe policy of innovation in the field of metal processing on the example of the company F.P.H. ArmkobachelorThesis