Czarnecki, PiotrAmanowicz, Kamil2013-12-162013-12-162013-05-29http://hdl.handle.net/11199/2361Przedmiotem pracy jest przeprowadzenie analizy strategicznej salonu fryzjersko-kosmetycznego BeautyArt, aby otrzymać informacje, w jaki sposób można poprawić konkurencyjność salonu oraz utrzymać i pozyskać nowych klientów. Analizę przeprowadzono na podstawie informacji uzyskanych od właścicielek salonu, obserwacji oraz informacji ogólnodostępnych. Metody, jakie wykorzystano w tym celu, wybrane zostały na podstawie znajomości stopnia ich przydatności do zweryfikowania poszczególnych hipotez. Na podstawie otrzymanych wyników jest możliwe opracowanie strategii pozwalającej rozwiązanie problemów salonu fryzjersko-kosmetycznego BeautyArt.The main topic of the project is conducting the strategic analysis of the hairdressing-cosmetic BeautyArt saloon, in order to receive information, in what way it is possible to improve the competitiveness of the saloon and to hold and to recruit new clients. An analysis was based on widely available information, owners' opinion and there was also conducted the observation. Methods which were used for that purpose, were chosen based on the acquaintance of the degree of their usefulness for validating individual hypotheses. Based on received results it is possible to elaborate strategy, which will allow to solve problems of hairdressing-cosmetic BeautyArt saloon.pllicencja niewyłącznaanaliza strategicznaanaliza makrootoczeniaanaliza mikrootoczeniaanaliza przedsiębiorstwametody analizy strategicznejAnaliza strategiczna salonu fryzjersko-kosmetycznego BeautyArtStrategic analysis of the hairdressing-cosmetic BeautyArt saloonmasterThesis2013-12-16