Gwiżdż, AndrzejOlchawa, Anna2017-04-062017-04-062017-04-06http://hdl.handle.net/11199/9786Głównym zamierzeniem niniejszej pracy jest przedstawienie reklamy usług turystycznych jako powszechnie akceptowalnej przez społeczeństwo informacji dotyczącej sektora usług turystycznych. W pracy zostaną zweryfikowane cztery założone hipotezy badawcze:  Polskie społeczeństwo, w większości, jest zwolennikiem reklam usług turystycznych.  Najważniejszymi źródłami informacji o usługach turystycznych są: prasa oraz Internet.  Najbardziej podatni na reklamę usług turystycznych są respondenci –kobiety w wieku 21 – 35 lat.  Odbiorcy reklam usług turystycznych weryfikują pozyskane informacje poprzez kontakt z biurami podróży lub wymianę informacji na internetowych forach tematycznych. Dzięki analizie danych uzyskano interesujące informacje dotyczące postrzegania reklamy usług turystycznych przez konsumentów.pllicencja niewyłącznareklamamarketingusługi turystycznemarketing usługreklama turystycznaReklama jako element marketingu usług turystycznychAdvertising as an Element of Marketing of Tourism ServicesbachelorThesis2017-01-09