Piekarz, HalinaGajda Jacek2014-01-082014-01-082005http://hdl.handle.net/11199/3558Celem niniejszej pracy jest będzie sformułowanie strategii marketingowej dla ZPRE „Jedlicze” w sposób zgodny z prezentowanym podejściem, oraz udowodnienie na jej podstawie postawionej tezy, iż strategia marketingowa w przedsiębiorstwie traktującym marketing jako koncepcję działania, nie jest jedną z wielu istniejących w nim strategii, ale dla swojej skuteczności powinna być jedną strategią formułowaną z udziałem wszystkich występujących w nim jednostek organizacyjnych. Autor stara się udowodnić, iż jedynie korelacja działań, oraz wiedza wszystkich jednostek organizacyjnych odnośnie ich roli i zadań jakie muszą spełnić w urzeczywistnianiu celu firmy, może doprowadzić do jego osiągnięci.pllicencja niewyłącznarynek dóbr i usług przemysłowychmarketing-mixstrategie marketingoweanaliza SWOTanaliza aktywówmacierz ADLFormułowanie strategii marketingowej dla ZPRE "Jedlicze", spółki prowadzącej działalność na rynku dóbr i usług przemysłowychmasterThesis