Łyszczarz, HalinaSułek, Natalia2014-01-102014-01-102012-09-25http://hdl.handle.net/11199/3715Tematem niniejszego opracowania jest public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy, a co za tym idzie podejmowanych działań oraz wykorzystanych w tym celu niezbędnych narzędzi promocji. Celem pracy jest ocena wpływu działań public relations na wizerunek firmy. Praca powstała w oparciu o dostępne materiały dotyczące przedsiębiorstwa oraz zdobytą wiedzę i doświadczenie. Analizowany sklep Lewiatan pod względem stosowanych działań public relations różni się od lokalnej konkurencji, gdyż wszelkie podejmowane czynności są przemyślane, profesjonalne oraz ukierunkowane przede wszystkim na klienta. Mimo, iż sklep krótko istnieje na rynku, jego znak firmowy jest rozpoznawany, a oferowane produkty utożsamiane są z wysoką jakością.pllicencja niewyłącznapublic relationswizerunek firmynarzędzia promocjiPublic relations jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie sklepu LewiatanPublic relations as a tool for creating corporate image as exemplified by a Lewiatan storebachelorThesis2014-01-10