Kozina, AndrzejMazur Katarzyna2014-01-122014-01-122001http://hdl.handle.net/11199/3860Problemem, który autorka starała się przeanalizować jest strategia marketingowa gabinetu kosmetycznego ”Iwona”. Gabinet ów jest usytuowany w Szczytnie, gdzie cieszy się renomą i uznaniem wśród mieszkańców, jednakże jego rozwój zatrzymał się na pewnym etapie. Autorka analizuje dotychczasową sytuację i na podstawie uzyskanych informacji udziela odpowiedzi na podstawowe pytanie stawiane przez właścicielkę gabinetu „ co można zrobić, aby zachęcić więcej klientów do korzystania z usług gabinetu kosmetycznego”. Cel głównym niniejszej pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób można zwiększyć liczbę klientów korzystających z usług gabinetu kosmetycznego „Iwona”. Z kolei celami szczegółowymi będą: sposoby ulepszenia usługi oraz wykreowanie wizerunku firmy.pllicencja niewyłącznarynek usługmarketing usługmarketing-mixmarketing partnerskisprzedaż osobistagabinet kosmetycznyanaliza strategicznametoda SPACEanaliza SWOTstrategie marketingoweStrategia marketingowa gabinetu kosmetycznego "Iwona" w SzczytniemasterThesis