Rawski, MarekSkrabacz, Łukasz2014-01-122014-01-122013-01-31http://hdl.handle.net/11199/3840Celem pracy jest próba pokazania w jaki sposób działa firma Milenium. Praca składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział pracy obejmuje w swoim zakresie ogólną charakterystykę marketingu i jego cechy charakterystyczne. Rozdział ten zawiera genezę pojęcia jak również funkcje marketingu. Kolejny rozdział przedstawia narzędzie marketingu jakim jest produkt, jego pojęcie i klasyfikację. Mowa w nim również o tym, co otacza produkt, marka, nazwa, opakowanie, jak również oznakowanie. W rozdziale trzecim omówiony został element marketingu jakim jest cena oraz metody kształtowania i strategie. Kolejny rozdział czwarty opisuje politykę dystrybucji i jego rodzaje. Rozdział ten obejmuje również zagadnienia dotyczące sprzedawcy i jego zadań. Piąty rozdział przedstawia kolejny element marketingu jakim jest promocja. Rozdział ten zawiera funkcje promocji, reklamę i jej rodzaje jako instrumentu promocji. Ostatni rozdział poświęcony jest firmie „Milenium”. Przedstawiona została geneza powstania firmy, jej struktura oraz procesy pracy. Duży nacisk położony został na przedstawieniu asortymentu oraz dokonano charakterystyki badań marketingowych.pllicencja niewyłącznamarketingmarketing-mixproduktdystrybucjapromocjaAnaliza działań marketingowych w danym przedsiębiorstwieThe analysis of marketing operations in a particular companybachelorThesis2014-01-11