Stach, PrzemysławSzumlańska, Dorota2013-12-142013-12-142013-06-23http://hdl.handle.net/11199/2281Głównym celem niniejszej pracy jest zapoznanie się i zrozumienie istoty jak i celów reklamy oraz ustalenie, gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla dziecka i jak odnajduje się w zagmatwanym labiryncie reklam telewizyjnych. Niezbędne do napisania tej pracy, okazało się zapoznanie z tematem dziecka w świecie masowej konsumpcji, jego socjalizacji, technikach stosowanych do pozyskania małego konsumenta oraz skutkach jakie może to przynieść. Autorka dowiedziała się wiele interesujących rzeczy dotyczących sztuki reklamy, poznała różne metody, stosowane przez dorosłych, na dotarcie do umysłu dziecka oraz pozyskała ciekawe dane z przeprowadzonego badania, dzięki którym doszła do wielu wniosków. Najbardziej zaskakującym dla autorki było stwierdzenie, że wszystkie dzieci, których dotyczyło badanie, bardzo lubią oglądać reklamy w telewizji i traktują to jak rozrywkę. Wniosek ten, zmusił ją do dłuższego zastanowienia nad tym, w jaki sposób twórcom reklam udało się osiągnąć tak imponujący efekt…pllicencja niewyłącznareklamareklama telewizyjnadzieckokonsumentzachowania konsumentabadania marketingoweWpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie dzieci w wieku 6-7 latThe influence of television advertising on children between 6 and 7 years oldbachelorThesis2013-12-13