Moczurad, WłodzimierzWajda, Tomasz2013-11-132013-11-132010-04-10http://hdl.handle.net/11199/1464Szybkość z jaką przekazywane są informacje, niskie koszty oraz wysoka efektywność – to główne cechy dzięki którym e-mail stał się wymarzonym kanałem do komunikacji zarówno prywatnej jak i biznesowej. Rowzwiązanie to użyte nieumiejętnie (wbrew obowiązującym przepisom i etyce biznesowej) może przynieść więcej strat, niż zysków. „Coraz więcej podmiotów prowadzących działalność e-biznesową w postaci sklepu internetowego, wirtualnego biura podróży lub chociażby serwisu informacyjnego chciałaby powiększyć grono potencjalnych klientów.” Podstawowym elementem realizacji przytoczonego celu jest serwis internetowy, którego posiadanie bardzo poprawia wizerunek firmy. Drugim elementem jest odpowiednie gromadzenie i filtrowanie danych o swoich klientach, taki jak np. zainteresowania, płeć czy nawet zasobność portfela (mierzona średnią wartością transakcji on-line). Końcowym etapem jest wdrożenie narzędzia do marketingu e-mailowego, za pomocą którego przeprowadzimy systematyczne wysyłki wyselekcjonowanej oferty do grona odbiorców pasujących do określonych przez nas kryteriów .pllicencja niewyłącznainternetwizerunek firmyserwis internetowypoczta elektronicznasklep internetowyNarzędzie www do marketingu emailowegoE-mail marketing toolbachelorThesis2013-11-13