Wołowiec, TomaszZygmunt, Bernadeta2014-03-242014-03-242011-04-11http://hdl.handle.net/11199/7156Celem pracy jest przedstawienie zagadnień z zakresu marketingu, związanych z promocją i reklamą obiektu turystycznego i przede wszystkim sposobu w jaki radzi sobie nowo otwarty obiekt turystyczny w dzisiejszych czasach, mając szeroki wybór narzędzi, jednakże ograniczone środki. I nie dotyczy to wyłącznie nowych ośrodków, ale wszystkich podmiotów świadczących usługi turystyczne. Praca ma charakter teoretyczny i praktyczny. W części praktycznej dokonano analizy kwestionariusza, oceniono uzyskane wyniki i zaproponowano stosowne korekty. W pracy oparto się na dostępnej literaturze z zakresu turystyki i marketingu oraz reklamy. Wykorzystano materiały wewnętrzne Hotelu BEATA*** oraz materiały własne opracowane przez autora w roku 2009 i 2010, dostępne również na stronie internetowej www.hotelbeata.pl. Hotel Beata*** opracował właściwą kampanię reklamową dobrze promującą nowy obiekt turystyczny. Opis działań projektu wskazuje, że jego rzetelne przygotowanie wymaga czasu i zaangażowania szerokiego grona pracowników. Przeprowadzone badanie poziomu satysfakcji klienta wykazało, że jest kilka punktów, którym należy się przyjrzeć i sfery, które należy dopracować. Ważnym zabiegiem jest pielęgnowanie dobrych stosunków z personelem, regularne szkolenia, które zaś w praktyce przełożą się na zadowolonych klientów.pllicencja niewyłącznamarketingpromocjareklamausługi turystycznemarketing usług hotelarskichhotelarstwobadanie satysfakcjiprodukt turystycznykampanie reklamowePromocja i reklama nowego obiektu turystycznego na przykładzie Hotelu BEATA***Promotion and advertising of a new tourist facility on the example of Hotel BEATA***bachelorThesis2014-03-24