Miklaszewski, StanisławCzerwik Małgorzata2014-01-162014-01-162001http://hdl.handle.net/11199/4137Na przełomie kilku ostatnich lat nastąpił dynamiczny rozwój rynku reklamy. Powstało wiele firm i agencji wyspecjalizowanych w tej dziedzinie i w związku z tym pojawiły się nowe zawody: specjalista do spraw reklamy, media planer, które wymagają nie tylko podstaw teoretycznych, ale i również długiego okresu szkolenia, a przede wszystkim twórczych predyspozycji. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie specyfiki reklamy radiowej ze szczególnym uwzględnieniem lokalnych nadawców radiowych. Dokonano przybliżenia zarysu historycznego, omówiono znaczenie pojęcia reklama, opisano rynek reklamy TV, radiowej, prasowej a także zewnętrznej i kinowej w Polsce. Dokonano analizy specyfiki reklamy radiowej reklamie radiowej oraz charakterystyki lokalnej rozgłośni radiowej Radio FON. Pozwala ona bliżej przyjrzeć się krótkiej historii radia, jego zadaniom oraz strukturze wewnętrznej i organizacji, także przybliża cel i zasady funkcjonowania rozgłośni regionalnej.pllicencja niewyłącznazarządzaniepromocjareklamareklama radiowaradio lokalnemedia-plan radiowyrynek reklamowyReklama i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej Radio FonmasterThesis