Malczak, JanLijana Agnieszka2014-01-022014-01-022000http://hdl.handle.net/11199/3139Działania promocyjne są szczególnie ważne dla nowo powstałych hipermarketów, które nie są w ogóle na rynku znane i powinny za pomocą działań promocyjnych tworzyć pozytywne wyobrażenie o swych produktach. Firmy te powinny więc uwzględniać różne czynniki, decydując o intensywności, zakresie i wykorzystywanych formach promocji. Celem niniejszej pracy jest charakterystyka i ocena roli działań promocyjnych wykorzystywanych w hipermarkecie Real w Nowym Sączu, oraz przedstawienie efektów zastosowanych przez hipermarket działań promocyjnych.pllicencja niewyłącznapolityka promocjikomunikacja przedsiębiorstwa z rynkiemreklamareklama w Interneciesprzedaż osobistapublic relationsmarketinghipermarket Real w Nowym SączuRola polityki promocji w procesie komunikacji przdsiębiorstwa z rynkiemmasterThesis