Szyszkiewicz-Warzecha, KrzysztofPtak, Łukasz2014-01-092014-01-092012-11-22http://hdl.handle.net/11199/3644Jednym z najważniejszych w moim życiu celów jest praca przy filmie animowanym ponieważ uwielbiam animować, gdyż nie ogranicza to twórcy w żaden sposób. Dzięki programom do grafiki 3d można stworzyć tak naprawdę wszystko. Jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia, możemy wykorzystać naszą kreatywność do stworzenia czegoś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju. Głównym celem mojej pracy jest przedstawienie procesu twórczego postaci do produkcji filmowych, gier, reklam i innych, gdzie postacie trójwymiarowe mają swoje zastosowanie. Praca zacznie się od stworzenia pomysłu a zakończy finalnymi i przeniesionymi do życia postaciami. Animacja jest iluzją optyczną, polegającą na wyświetlaniu pojedynczych obrazów jeden po drugim. Wyświetlanie ich odbywa się w bardzo szybki sposób, co pozwala oszukać nasz wzrok tworząc płynny obraz. Standardem dla animacji jest wyświetlanie 24 albo 30 klatek w czasie jednej sekundy. W pracy chciałbym skupić się głównie na animacji trójwymiarowej (3d), chodź znajdą się w niej również elementy tworzenia animacji klasycznej.pllicencja niewyłącznaprogramowaniegrafika komputerowaanimacja komputerowafilmygry komputeroweProces kreacji i produkcji postaci 3dCreation and production process of 3D figuresbachelorThesis2014-01-09