Czarnecki, PiotrStefaniak, Rafał2017-02-012017-02-012011-01-13http://hdl.handle.net/11199/9588Przedsięwzięcia, które funkcjonują w obecnych realiach gospodarczych dążą do tego, aby w długim okresie czasu ich wartość wzrastała. Wolny rynek i związana z nim coraz większa konkurencja zmusza firmy do wprowadzania w życie nowych koncepcji, narzędzi i technik. Jest to niezbędne do tego, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną na danym rynku. Marketing-mix jest tym, co może zapewnić sukces firmy, minimalizując ryzyko dzięki podporządkowaniu procesu decyzyjnego firmy potrzebom oraz oczekiwaniom klienta Marketing-mix obecnie jest wykorzystywany nie tylko w dużych korporacjach, ale także w małych firmach. Zintegrowane dobieranie instrumentów marketingowych pozwala przedsiębiorcy zwiększyć sprzedaż swoich produktów, a także podnieść poziom zadowolenia swoich klientów. Celem pracy jest próba przedstawienia poszczególnych instrumentów marketingu-mix, które wykorzystywane są w niewielkiej firmie, jaką jest Extrawheel.pllicencja niewyłącznamarketingmarketing-mixstrategia marketingowaprzewaga konkurencyjnaproduktcenapromocjadystrybucjaExtrawheelWykorzystanie elementów marketingu mix na przykładzie firmy ExtrawheelUsing elements of marketing - mix on the example of Extrawheel CompanybachelorThesis2017-01-11