Rawski, MarekWojtanowski Bartłomiej2014-01-052014-01-052003http://hdl.handle.net/11199/3367Celem pracy jest prezentacja narzędzi e - biznesu w marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa Marketing Studio. Przedstawiono genezę i podstawowe pojęcia związane z tematem marketingu oraz definicje, funkcje, usługi, z których może korzystać firma w swoich działaniach marketingowych. Zaprezentowano charakterystykę metod, które wykorzystuje spółka w działaniach marketingu bezpośredniego przy pomocy sieci Internet, przedstawiono narzędzia, które są wykorzystywane przez pracowników spółki w celu podtrzymania dobrych stosunków ze swoimi stałymi klientami oraz wykonano analizę możliwości wykorzystania sieci. Przedstawiono plan strategii marketingowej który powstał w wyniku zastosowania modelu działalności e-biznesowej oraz dzięki przeprowadzonej analizie możliwości promocji i sprzedaży w sieci Internet.pllicencja niewyłącznamarketinge-biznesInternetstrategia marketingowanarzędzia e-biznesumarketing bezpośrednibadanie marketingoweNarzędzia e - biznesu w marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa "Marketing Studio"masterThesis