Wdowiak, WojciechTarnowski Janusz2014-01-032014-01-032000http://hdl.handle.net/11199/3141Firmy mogą osiągać sukcesy na rynkach na których decydują się działać tylko wówczas gdy prowadzą właściwą strategię swoich produktów. Aby mogły w sposób ciągły podnosić swoją wartość skutecznie konkurować między sobą muszą kierować się zawsze w pierwszej kolejności zasadami będącymi jakby lustrzanym odbiciem decyzji podejmowanych przez nabywców swoich produktów. Autor zdecydował się napisać pracę na temat strategii produktu z trzech powodów: po pierwsze, chęć sprawdzenia czy uda mi się zaadoptować poznane techniki analizy i oceny strategicznej produktów w usługach telekomunikacyjnych; po drugie, podjęcie próby dokonania własnej (choć częściowej) oceny sytuacji tak dużej firmy jaką jest Telekomunikacja Polska S.A. z punktu widzenia jej usług; i po trzecie, powiększenie wiedzy teoretycznej w zakresie zarządzania strategicznego usługami, aby lepiej znajdować się w praktyce na gruncie zarządzania nimi.pllicencja niewyłącznausługajakość usługzarządzanie produktemzarządzanie usługamiTelekomunikacja Polska S.A.badanie rynkuidentyfikacja potrzeb klientówElementy analizy diagnostycznej usług w aspekcie strategii rozwoju firmy na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.masterThesis