Radacki, ArturJaniga, Anna2014-01-232014-01-232012-06-25http://hdl.handle.net/11199/4537Tematowi motywacji poświęcono bardzo wiele książek i artykułów, pomimo to nikt jeszcze nie określił złotego środka do skutecznego motywowania. Dowodzi to tylko tego, że motywacja to złożony problem psychologii. Techniki i środki motywacyjne ulegają ciągłej analizie i weryfikacji. Pierwszy rozdział składa się z trzech podrozdziałów. Pierwsze dwa z nich zawierają definicję motywacji oraz procesu motywacyjnego. Celem tych podrozdziałów jest ukazania roli omawianych czynników w procesie zarządzania. Trzecia część to przedstawienie koncepcji teorii motywacji i dokładna charakterystyka teorii treści. W rozdziale drugim przedstawiłam przebieg procesu motywowania oraz podział instrumentów motywacyjnych. Rozdział ten składa się z pięciu podrozdziałów. W pierwszym starałam się ukazać wpływ stosowania nagród i kar na motywowanego pracownika. W kolejnych trzech podrozdziałach scharakteryzowałam finansowe, pozapłacowe i niematerialne środki motywacyjne. Ostatni rozdział zawiera wyniki przeprowadzonego przeze mnie badania ankietowego. Na rozdział ten składają się cztery podrozdziały. W pierwszym przedstawiłam cel i przedmiot prowadzonych przeze mnie badań. W drugim podrozdziale ujęłam problem główny tj. czy w badanych firmach stosowane są systemy motywacyjne zgodne z teorią treści? - który rozwiążę w oparciu o problemy szczegółowe i przyjęte hipotezy robocze. Trzeci podrozdział zawiera omówienie zastosowanej metody badawczej, opis struktury ankiety oraz charakterystykę respondentów. Wszystkie te podpunkty pomogą mi w dokonaniu analizy wyników przeprowadzonego przeze mnie badania ankietowego.pllicencja niewyłącznapsychologia zarządzaniamotywowaniemotywacjazarządzanie zasobami ludzkimisystem motywacyjny organizacjimotywacje płacowemotywacje pozapłacowebadania ankietoweKoncepcja teorii treści w procesie motywacyjnym pracownikówThe concept of content theory in the process of employees incentive planbachelorThesis2014-01-22