Capiński, MarekSokołowska Beata2014-01-122014-01-122005http://hdl.handle.net/11199/3865Wycena to proces oszacowania wartości. Określenie wartości przedsiębiorstwa determinuje wybór metody wyceny. Firma nastawiona na konkurencję powinna być wyceniana na podstawie metod opartych na generowaniu przyszłych dochodów, nie są to dochody rozpoznawalne ze względu na ryzyko jakie towarzyszy nam przy wycenie. Możemy powiedzieć, że faktyczna wartość przedsiębiorstwa odzwierciedla nie przyszłe dochody a bardziej oczekiwania inwestorów dotyczące dochodów w przyszłości. Aspekt prognozowania przy wycenie przyszłych dochodów to doskonałe źródło planów strategicznych firmy. Od prognozy w dużej mierze zależą dalsze losy firmy na rynku. Co przyczynia się do wzrostu wartości? jakimi metodami możemy wycenić dane przedsiębiorstwo? Na te i inne pytania znajdziemy odpowiedzieć w niniejszej pracy. Celem pracy jest analiza czynników wpływających na wzrost wartości przedsiębiorstwa oraz zastosowanie metody dochodowej w wycenie.pllicencja niewyłącznawartość przedsiębiorstwazarządzanie organizacją przez celeinformacja finansowa w przedsiębiorstwiewycena przedsiębiorstwametody wycenymetoda FTEmetoda FCFmetoda APV"Astra" Sp. z o.o.opłacalność inwestycyjna NPVWycena przedsiębiorstwa oparta na przewidywanych przyszłych przepływach gotówki na przykładzie firmy "Astra" Sp. z o.o.masterThesis