Bulzak, AndrzejPecka Lukasz2014-03-112014-03-112007http://hdl.handle.net/11199/6886Rozwój mediów pociągnął za sobą rozwój reklamy. Technika ich tworzenia zupełnie się zmieniła. Odeszło się od afiszowania sprzedawanych przez siebie produktów na własną rękę. W obecnych czasach sztaby ludzi pracują nad tym, abyśmy dosłownie wszędzie na ulicy, w prasie, w telewizji, w Internecie zwracali uwagę na reklamy. Reklama na celu pokazanie danego artykułu w jak najlepszy sposób. Reklama zawsze pokazuje ludzi używających dany produkt w jasnym świetle. Są piękni, dobrze ubrani, dobrze się wysławiają. W niniejszej pracy autor szuka odpowiedzi na pytanie: jak polski konsument postrzega reklamę? jaki jest jej wpływ na wybory konsumenta?pllicencja niewyłącznamarketing i jego znaczeniesegmentacja rynkuzarządzanie konsumentem na rynkuzachowania konsumentareklamapromocjaZachowania polskich konsumentow pod względem reklamyA reaction of Polish customers influenced by advertisingmasterThesis