Wołowiec, TomaszSzarota, Katarzyna2013-10-162013-10-162009-09-21http://hdl.handle.net/11199/1000Praca przedstawia analizę sektora usług turystycznych w przekroju jednego z podstawowych czynników – ceny. Głównym celem jest skompilowanie wiedzy z zakresu zarządzania , zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania jakością i odniesienia jej do sektora usług turystycznych. Praca koncentruje się na dwóch obszarach: marketingowym, wartościowym, strategicznym i konkurencyjnym znaczeniu ceny, zarządzaniu ceną w funkcjonowaniu działalności hotelowej. Niniejsza praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówiłam podstawowe kwestie związane z zarządzaniem, strukturą i organizacją pracy w hotelarstwie. Poruszane są problemy związane z prawidłowym działaniem przedsiębiorstwa hotelarskiego. Drugi rozdział przedstawia definicję i rodzaje cen oraz pokazuje jakie funkcje pełni cena w sektorze usług . Rozdział trzeci przedstawia analizę efektywności w przekroju kategorii jaką jest cena oraz pokazuje psychologiczne znaczenie ceny w walce z konkurencją. Omawiane są wskaźniki działalności hotelowej.pllicencja niewyłącznahotelarstwozarządzanie cenamiusługi turystyczneZarządzanie ceną w sektorze usług turystyczno hotelarskichPrice management in hospitality and tourism sectorbachelorThesis2013-10-15