Śmigielska, GrażynaBiela, Dagmara2015-01-132015-01-132008http://hdl.handle.net/11199/8489Problematyka pracy obejmuje zagadnienia związane z całościowym procesem tworzenia kampanii promocyjnej. Celem pracy jest wykazanie możliwości i ograniczeń jakie napotyka małe przedsiębiorstwo produkcyjne podczas tworzenia i realizacji kampanii. Dużą uwagę poświęcono praktycznemu zastosowaniu poszczególnych instrumentów na przykładzie Zakładu Sprzętu Rehabilitacyjnego inż. Stanisław Misiarz. Rozdział pierwszy ma za zadanie przybliżyć i omówić proces planowania kampanii promocyjnej. Rozdział drugi przedstawia zagadnienia związane z instrumentami promocji mix. Zawarta analiza instrumentów obejmuje: reklamę, promocję sprzedaży, sprzedaż osobistą, public relations, marketing bezpośredni. Celem rozdziału trzeciego jest zaprezentowanie zrealizowanej kampanii promocyjnej Zakładu Sprzętu Rehabilitacyjnego, opracowanej głównie na potrzeby wprowadzenia na rynek nowego produktu firmy, promowania pozostałych wyrobów oraz dążenia do wzrostu świadomości marki. Poszczególne etapy, przedstawią sytuację wyjściową firmy, jej umiejscowienie na rynku, pozycję konkurencyjną i przede wszystkim możliwości finansowe na realizację działań promocyjnych. Praca oparta jest na ogólnie dostępnej literaturze przedmiotu, czasopismach i pracach naukowych, doświadczeniach związanych z przeprowadzoną kampanią oraz materiałach wewnętrznych firmy, z których część stanowiła wewnętrzne źródła pierwotne.pllicencja niewyłącznapromocjastrategia promocjitechniki promocjireklamastudium przypadkuKampania promocyjna sprzętu rehabilitacyjnegoPromotional campaign for the rehabilitation equipementmasterThesis