Wiktor, Jan W.Skrzypek Przemysław2014-01-092014-01-092005http://hdl.handle.net/11199/3647Całość pracy oparta została na teoriach komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących działania, struktury oraz współczesnych zadań i problemów agencji reklamowej. Integralną część pracy stanowią również obserwacje i przemyślenia związane z moimi osobistymi doświadczeniami, jako pracownika opisanej agencji reklamowej Canenero Advertising. Dotyczą one zarówno funkcjonowania agencji i jej wewnętrznej struktury, jak i współpracy z klientem, podczas której widać najwyraźniej, zarówno problemy, jak i wielki potencjał agencji reklamowej.pllicencja niewyłącznapolityka reklamowa przedsiębiorstwareklamakampania reklamowaadresat przekazu reklamowegobudżet reklamysystem komunikacji marketingowejagencje reklamoweRola agencji reklamowej w systemie komunikacji marketingowejna przykładzie projektu Anomolo stworzongo przez agencję Canenero Advertising w Osimo we WłoszechmasterThesis