Stach, PrzemysławKlimek, Mateusz2014-02-172014-02-172011-10-20http://hdl.handle.net/11199/5888Celem teoretycznym pracy jest konceptualizacja pojęcia jakości i prezentacja współczesnej filozofii i narzędzi zarządzania jakością. Cel ten zostanie osiągnięty w wyniku krytycznego przeglądu literatury przedmiotu. Empirycznym celem pracy jest identyfikacja i analiza wzorcowego procesu zapewnienia jakości produktu (puszki aluminiowej). Cel ten zostanie osiągnięty poprzez analizę przypadku firmy Can–Pack S.A. Niniejsza praca została podzielona na dwie części. W pierwszej części uwaga pracy skoncentrowana jest na całościowym aspekcie pojęcia ,,jakość” dotyczącego nie tylko sfery produkcyjnej, ale jakości wielopoziomowej. Dokonano również charakterystyki podstawowych współczesnych metod badań w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. W części drugiej natomiast został dokładnie omówiony proces technologiczny produkcji puszki aluminiowej. Należy jednak zaznaczyć, że w ciągu produkcyjnym puszki aluminiowej napotyka się na problemy jakościowe. Mając na uwadze ten fakt, w pracy dokonano klasyfikacji podstawowych wady jakościowych występujących w procesie produkcji puszki aluminiowej. Przedstawiono również badania i pomiary wykonywane dla zapewnienia wymaganej jakości. Poziom ten przybliża nam spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa Can-Pack S.A.pllicencja niewyłącznajakośćsystem zarządzania jakościąmetody zarządzaniaISOCan-Pack S.A.studium przypadkuProces zapewnienia jakości produktu na przykładzie firmy Can-Pack S.A. - studium przypadkuThe process of product quality assurance in Can-Pack S.A – case studymasterThesis2014-02-17