Stach, PrzemysławSarama, Robert2014-02-282014-02-282011-07-03http://hdl.handle.net/11199/6518Tematem poniższej pracy jest wpływ oraz rola osobowości człowieka na wybierane przez niego marki. Autor poprzez skupienie się na zjawiskach bezpośrednio wpływających, zarówno na kształtowanie się temperamentu, natury człowieka oraz całego przebiegu procesu decyzyjnego, będzie starał się dowieść ich wzajemnej korelacji. Bezpośrednim celem owej pracy jest bowiem oszacowanie roli, jaką odgrywa osobowość człowieka i to, jak on sam ją postrzega oraz czy i w jakim stopniu wpływa to na jego decyzje zakupowe. Opisywane przez autora zjawisko jest bardzo istotnym aspektem w analizowaniu zachowań konsumenckich oraz staje się coraz ważniejszym elementem oddziaływającym na podejmowane decyzje, bardzo często zastępując tradycyjne czynniki kształtujące proces decyzyjny, takie jak : cena produktu, jego jakość, czy też dostępność.pllicencja niewyłącznaosobowośćmarkatemperamentpodejmowanie decyzjizakupyRola i wpływ postrzegania własnej osobowości na wybór marekThe role of perceiving one's own personality and its influence on brand choicesbachelorThesis2014-02-27