Łyszczarz, HalinaGłowacz, Magdalena2013-09-062013-09-062009-07-07http://hdl.handle.net/11199/583Dynamiczne zmiany zachodzące w organizacjach gospodarczych i ich otoczeniu oraz ewolucja poglądów na rolę ludzi w tych organizacjach, wzmagają popyt na wiedzę o zarządzaniu kadrami. Kapitał ludzki staje się w dzisiejszych czasach głównym czynnikiem uzyskiwania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej Motywacja jest koncepcją zawierającą w sobie to, co człowiek uznaje za wartościowe lub pożądane. To zasady lub standardy, na podstawie których działamy. To także bardzo silne, ugruntowane przekonania, które wpływają na zachowanie zarówno pojedynczych osób, jak i całej organizacji. Celem tej pracy jest analiza procesu motywacji w firmie kurierskiej SIÓDEMKA oraz uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy owa motywacja spełnia swą rolę. Do realizacji celów zostanie wykorzystany szereg pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z badanej firmy.pllicencja niewyłącznazmianymotywacjazarządzanie zasobami ludzkimiMotywacja jako element zarządzania zasobami ludzkim na przykładzie firmy kurierskiej Siódemka Sp. z o.o.Motivation as an element of management of human resources such as home courier Siódemka Sp. z o.o.masterThesis2013-09-05