Czarnecki, PiotrSzkarłat, Bożena2017-02-012017-02-012011-01-19http://hdl.handle.net/11199/9585Zarządzanie strategiczne to proces złożony, który składa się z trzech etapów: analizy, planowania i zarządzania, które rozumiane jest jako etap realizacji opracowanej strategii. W niniejszej pracy poświęcono uwagę analizie strategicznej przedsiębiorstwa wielobranżowego „LASKOPOL”. Dzięki umiejętnemu zastosowaniu metod analizy strategicznej oceniono szanse spółki w sektorze mięsnym, a także przewidziano czyhające na nie zagrożenia. Celem pracy jest diagnoza pozycji strategicznej firmy „LASKOPOL” – przedstawienie przedsiębiorstwa, jego analiza, a następnie ocena pozycji strategicznej.pllicencja niewyłącznabilansstrategia przedsiębiorstwazarządzanie strategiczneanaliza strategiczna przedsiębiorstwaLaskopolAnaliza strategiczna na przykładzie przedsiębiorstwa wielobranżowego "LASKOPOL"Strategic Analysis for "LASKOPOL" CompanymasterThesis2017-01-11